Heropening van de praktijkruimte: verwachtingen

Hoe we nu samenwerken in deze periode:

Het is belangrijk dat zowel jij als ik, ons prettig en vertrouwd kunnen voelen in het contact in mijn praktijkruimte.
Ik geloof in de kracht van aanraking om jezelf op een hoger plan te tillen en met onderstaande richtlijnen heet ik je welkom voor sessies.

Tijdens het maken van een afspraak stel ik je een aantal vragen om te bepalen of het verantwoord is om een afspraak plaats te laten vinden. De ochtend van onze afspraak mail of sms ik je om te checken of jij of je gezinsleden geen klachten hebben als pijn op de borst, ademhalingsproblemen, koorts, droge hoest, veel niezen en intense vermoeidheid. Mocht de sessie vanwege gezondheidsredenen geannuleerd worden breng ik geen kosten in rekening;

Ik plan mijn afspraken zo dat je geen andere client in de praktijkruimte zal treffen;

Vóór en na de behandeling was ik zoals altijd mijn handen en onderarmen met zeep (volgens de richtlijnen van RIVM);

Na bezoek van iedere cliënt maak ik de contactpunten zoals de deurklinken, armleuningen van de stoelen en de kraan in de praktijkruimte schoon met een desinfectiemiddel;

Na elke client vervang ik de gebruikte handdoeken. Deze was ik op 60 graden (in overeenstemming met het advies van de brancheorganisatie).
Het is voor mij echter wel heel prettig wanneer je je eigen linnen kan meenemen ( 1-persoons laken, een handdoek voor onder je hoofd, en een grote strandhanddoek of deken om je mee af te dekken);

Daarnaast zorg ik voor goede ventilatie door alle ramen en deuren te openen na sessies, zodat er weer frisse lucht in de ruimte kan komen.

Heb ik zelf klachten dan annuleer ik onze afspraak en maken wij een nieuwe afspraak zodra het weer kan.

Wat wij van elkaar mogen verwachten:

Zorg voor hygiene, een schoon en fris lichaam waarin je niet alleen verantwoordelijkheid draagt naar jezelf, maar ook naar mij als behandelaar. Dankjewel.

Het is fijn wanneer je voordat je naar mijn praktijkruimte komt, al naar het toilet bent geweest;

Bewaar de spullen die je bij je hebt (telefoon, sleutels, oordopjes) zo veel mogelijk in je tas en jaszak;

Bij binnenkomst in de praktijkruimte was je gelijk je handen;

In onze interactie houden wij nu nog zo veel mogelijk 1,5m afstand;

We begroeten elkaar ook nog even zonder een hand te geven;

Mocht één van ons onverhoopt moeten niezen, doen we dat in een papieren tissue die we bij de hand hebben. Gelijk na het niezen wassen we onze handen met zeep;

Als de sessie verder gaat op tafel lukt het 1,5m afstand houden uiteraard niet.
Ik draag geen mondkapje, maar zal in deze periode aanraking van je hoofd of nek zoveel als mogelijk vermijden. Mocht jij je echter meer op je gemak voelen met het dragen van een mondkapje, staat dit jou natuurlijk vrij om te doen. Het is voor mij belangrijk dat jij je comfortabel voelt. Heb je er zelf geen, kan je een wegwerp mondkapje bij mij kopen voor € 1,50.

Mogelijkheid voor online sessies:

Mocht je toch nog liever niet naar buiten willen gaan of thuis zitten vanwege klachten kunnen we de sessies omzetten naar een online variant. Via beeld-bellen kan ik je ondersteunen met de vragen die je hebt, datgene waar je voor jezelf aandacht aan wilt geven. Tot op heden zijn cliënten die gewend waren om in de praktijkruimte sessies te volgen, ook positief over online sessies.

Alles sessies vinden plaats op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 – 17:00.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust via mijn e-mail: ida@huisonderdezee.nl

Ik wens je een goede gezondheid toe op elk niveau en ik heb al het vertrouwen dat we hier samen uitkomen!

Dankjewel.

Toon a.u.b. dat u menselijk bent door de selectie van de sleutel.

Heropening van de praktijkruimte: verwachtingen

Hoe we nu samenwerken in deze periode:

Het is belangrijk dat zowel jij als ik, ons prettig en vertrouwd kunnen voelen in het contact in mijn praktijkruimte.
Ik geloof in de kracht van aanraking om jezelf op een hoger plan te tillen en met onderstaande richtlijnen heet ik je welkom voor sessies.

Tijdens het maken van een afspraak stel ik je een aantal vragen om te bepalen of het verantwoord is om een afspraak plaats te laten vinden. De ochtend van onze afspraak mail of sms ik je om te checken of jij of je gezinsleden geen klachten hebben als pijn op de borst, ademhalingsproblemen, koorts, droge hoest, veel niezen en intense vermoeidheid. Mocht de sessie vanwege gezondheidsredenen geannuleerd worden breng ik geen kosten in rekening;

Ik plan mijn afspraken zo dat je geen andere client in de praktijkruimte zal treffen;

Vóór en na de behandeling was ik zoals altijd mijn handen en onderarmen met zeep (volgens de richtlijnen van RIVM);

Na bezoek van iedere cliënt maak ik de contactpunten zoals de deurklinken, armleuningen van de stoelen en de kraan in de praktijkruimte schoon met een desinfectiemiddel;

Na elke client vervang ik de gebruikte handdoeken. Deze was ik op 60 graden (in overeenstemming met het advies van de brancheorganisatie).
Het is voor mij echter wel heel prettig wanneer je je eigen linnen kan meenemen ( 1-persoons laken, een handdoek voor onder je hoofd, en een grote strandhanddoek of deken om je mee af te dekken);

Daarnaast zorg ik voor goede ventilatie door alle ramen en deuren te openen na sessies, zodat er weer frisse lucht in de ruimte kan komen.

Heb ik zelf klachten dan annuleer ik onze afspraak en maken wij een nieuwe afspraak zodra het weer kan.

Wat wij van elkaar mogen verwachten:

Zorg voor hygiene, een schoon en fris lichaam waarin je niet alleen verantwoordelijkheid draagt naar jezelf, maar ook naar mij als behandelaar. Dankjewel.

Het is fijn wanneer je voordat je naar mijn praktijkruimte komt, al naar het toilet bent geweest;

Bewaar de spullen die je bij je hebt (telefoon, sleutels, oordopjes) zo veel mogelijk in je tas en jaszak;

Bij binnenkomst in de praktijkruimte was je gelijk je handen;

In onze interactie houden wij nu nog zo veel mogelijk 1,5m afstand;

We begroeten elkaar ook nog even zonder een hand te geven;

Mocht één van ons onverhoopt moeten niezen, doen we dat in een papieren tissue die we bij de hand hebben. Gelijk na het niezen wassen we onze handen met zeep;

Als de sessie verder gaat op tafel lukt het 1,5m afstand houden uiteraard niet.
Ik draag geen mondkapje, maar zal in deze periode aanraking van je hoofd of nek zoveel als mogelijk vermijden. Mocht jij je echter meer op je gemak voelen met het dragen van een mondkapje, staat dit jou natuurlijk vrij om te doen. Het is voor mij belangrijk dat jij je comfortabel voelt. Heb je er zelf geen, kan je een wegwerp mondkapje bij mij kopen voor € 1,50.

Mogelijkheid voor online sessies:

Mocht je toch nog liever niet naar buiten willen gaan of thuis zitten vanwege klachten kunnen we de sessies omzetten naar een online variant. Via beeld-bellen kan ik je ondersteunen met de vragen die je hebt, datgene waar je voor jezelf aandacht aan wilt geven. Tot op heden zijn cliënten die gewend waren om in de praktijkruimte sessies te volgen, ook positief over online sessies.

Alles sessies vinden plaats op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 – 17:00.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust via mijn e-mail: ida@huisonderdezee.nl

Ik wens je een goede gezondheid toe op elk niveau en ik heb al het vertrouwen dat we hier samen uitkomen!

Dankjewel.

Toon a.u.b. dat u menselijk bent door de selectie van de auto.